Plastic Changes Helga

Plastic Change

Plastic Change er en dansk miljøorganisation, der arbejder såvel nationalt som internationalt med bekæmpelse af plastikforurening.

Plastic Change ser det som en vigtig opgave at give kommende generationer de bedste forudsætninger for at begå sig i en foranderlig verden, så de har mulighed for at blive aktive medskabere af en grønnere og mere bæredygtig fremtid. Af den grund har Plastic Change udarbejdet gratis undervisningsmateriale til folkeskole- og gymnasieelever, der har til formål at oplyse, uddanne og engagere fremtidige generationer i forhold til den stigende plastikforurening. Undervisningsmaterialet tager udgangspunkt i plastikforureningens konsekvenser, men også konkrete løsninger herpå, hvor eleverne lærer at mestre forbrug og livsstil inden for naturens bæreevne.

Skjul
Læderstræde 20 , 1201 København