Naturskolens Vilde Planter

E-bog om naturens vilde planter, der kan læses på computer, tablet og smartphone.
Forsiden af Naturskolens Vilde Planter

Anmeldelse

Naturskolens Vilde Planter beskriver 50 vilde planter, som kan findes i den danske natur. Bogen er lavet som e-bog og kan læses på computer, tablet og smartphone.

Bogen kan give de yngste skoleklasser en visuel oversigt over de mest almindelige vilde planter i Danmark. Bogen indeholder korte børnevenlige tekster og et væld af farvebilleder. Den er velegnede til feltarbejde i faget natur/teknik eller til læsning og leg med børn for at lære dem om vilde planter - og vække deres interesse for naturen.

Du kan også finde Naturskolens Vilde Planter - og to andre bøger om naturen på materialeplatformen. Der er adgang til bøgerne som e-bøger der kan læses på computer, tablet og smartphone.. Endvidere er der til udskrift eller download indlagt pdf-filer i to forskellige størrelser og derfor også kvaliteter.

Bestilles hos

Hent Naturskolens Vilde Planter og læs den på computer, tablet og smartphone.