13. november 2014

Bliv demonstrations-udeskole

Alle skoler inviteres til at blive demonstrationsskole for udeskole. Sidste frist for ansøgning er den 7. januar 2015.
Piger i regntøj

Udeskoler søges
Vil I arbejde med at udvikle en udeskolepraksis med udgangspunkt i læringsmålstyret undervisning, konkrete materialer, den nyeste viden om udeskole og med solid støtte fra en række udeskolekonsulenter? Frem til 7. januar 2015 kan skoler søge om at blive demonstrationsskole for udeskole som led i projekt "Udvikling af Udeskole".

Hjælp og støtte
Undervisningsministeriet og Miljøministeriet inviterer alle interesserede skoler til at blive demonstrationsskole for udeskole. De første 15 skoler er sat i gang - og nu søges 50 nye skoler, som har lyst til at arbejde med udeskole på alle klassetrin. Skolen vil få hjælp og støtte fra Undervisningsministeriet via konsulenter, kurser, materialer mv.

Ansøgning
Frist for ansøgning er 7. januar 2015.

Læs meget mere på Undervisningsministeriets hjemmeside.

Sidste nyt

Viser  ud af