12. december 2014

Eva Skytte har fået nyt job

Naturvejleder Eva Skytte, som var med til at starte Skoven i Skolen, har fået nyt job. Tillykke og snøft.

Eva skytte forlader Skoven i Skolen og Dansk Skovforening til fordel for et nyt, spændende job, som koordinator for et nystartet projekt om udsatte børn i naturen i Red Barnet.

Eva var med til at starte Skoven i Skolen i 1999 - og med til at opbygge projektets ide og kurser i de første år. Vi stiftede bl.a. "Studiegruppen for udeskole" i 2000 - og studerede sammen med en lille gruppe spørgsmålet "Hvorfor skal børn undervises i naturen". Det blev til arbejdet med udeskole og UdeskoleNet. Eva har som naturvejleder i Dansk Skovforening arbejdet med børn og natur og sundhed i nu 18 år. Det har været spændende, lærerigt og sjovt, at få lov at arbejde sammen med Eva.

Vi ønsker Eva tillykke med det nye job, som er spændende og vigtigt - og kommer til at savne hende skrækkeligt. God vind!

Dansk Skovforening afholder afskedsreception for Eva Skytte mandag den 15. december klokken 14 - 15.

Sidste nyt

Viser  ud af