15. april 2015

Find de danske udeskoler på kort

I 2014 blev danske udeskoler kortlagt af Københavns Universitet, VIA og Steno Diabetes Center. Du kan finde skolerne på udeskolekortet.

Kortlægning
Hvilke skoler arbejder med udeskole i Danmark? Og hvordan arbejder de?

Det blev undersøgt sidste år i forbindelse med projektet "Udvikling af Udeskole", som er en del af Undervisningsministeriet og Miljøministeriets projekt "Udvikling af Udeskole". Københavns Universitet, VIA University College og Steno Diabetes Centre har stået for kortlægningen af udeskoler blandt både folkeskoler og frie skoler.

Find udeskoler
Vi har fået lov at lægge de fleste udeskoler på vores kort - og du kan finde dem her (klik på "Udeskoler" i højre margin).

Få en prik på kortet
Er jeres skole med på kortet? Hvis ikke, så kan I let komme det. Fyld formularen her ud - og klik send - så lægger vi jer ud.

Sidste nyt

Viser  ud af