19. august 2015

Genoptryk af pixi-didaktik

Hæftet "Udeskole - viden i virkeligheden. En vejledning om udeskolens praktisk og didaktik" blev genoptrykt og sendt ud til alle skoler lige før sommerferien.

Genoptryk

Lige før sommerferien blev hæftet "Udeskole - viden i virkeligheden" genoptrykt i 25.000 eksemplarer. Hæftet giver en kort og enkel vejledning i udeskolens praksis og didaktik".

Udeskolehæftet er udgivet af Skoven i Skolen og VIA University College i 2012 var tidligere blevet optrykt i 14.000 eksemplarer.

Men da hæftet havde været udsolgt et stykke tid og efterspørgslen stadig var stor, søgte Foreningen UdeskoleNet 15. Juni Fonden om støtte til et genoptryk. 15. Juni Fonden gav mulighed for at trykke hæftet op i et stort oplag - og for at sende 4 eksemplarer til alle grundskoler i Danmark, samt til læreruddannelserne. Stor tak for dette.

Få udeskolehæfter tilsendt

Derfor er der nu gratis hæfter til fri afbenyttelse. Hæfterne kan bestilles hos Skoven i Skolen på info@skoven-i-skolen.dk. Hæfterne er gratis, men vi er nødt til at fakturere porto og pakning. Skoler med EAN-nummer skal derfor angive dette ved bestilling.

Hent selv gratis hæfter

Det er også muligt at hente hæfterne på fire stationer rundt omkring i landet hos:

• København og Sjælland: Skoven i Skolen, Amalievej 20, 1875 Frederiksberg C. Send i forvejen mail til Malene Bendix på info@skoven-i-skolen.dk.
  • Fyn: Den Frie Lærerskole, Svendborgvej 15, 5762 Vester Skerninge . Send i forvejen mail til Lars Hansen på larsdfl@gmail.com.
  • Sydvestlige Jylland: Myrthuegaard, Myrthuevej 39, 6710 Esbjerg V. Send i forvejen mail til myrthuegaard@esbjergkommune.dk.
  • Nordvestlige Jylland: Læreruddannelsen i Nr. Nissum, Svinget 5, 7620 Lemvig. Send i forvejen mail til Karen Barfod, ksba@viauc.dk.

Find hæftet som pdf-fil

Du kan læse mere om hæfte og bestilling - og finde hæftet som pdf-fil.

Sidste nyt

Viser  ud af