1. maj 2023

Hjælp os med at gøre Skoven i Skolen endnu bedre

Svar på et spørgeskema og hjælp os med at gøre Skoven i Skolen endnu bedre.
Bliv Skjoldunge - Vandløbets liv og kræfter. Foto: INSP Media.

Hurra! Skoven i Skolens nye hjemmeside er i luften. Og vi håber selvfølgelig, at I kan lide den og får glæde af den.

Vi har nu igangsat en evaluering, som skal give os brugbar viden om, hvordan vi kan arbejde med hjemmesiden fremadrettet og gøre den endnu bedre, brugervenlig, målrettet og inspirerende.

Derfor har vi brug for din hjælp!

Hjælp os med et spørgeskema

Vi vil meget gerne høre din mening om hjemmesiden. Helt konkret har vi brug for din hjælp til at besvare et spørgeskema. Det tager 7-10 minutter, det er anonymt og det vil give os værdifuld viden om, hvordan vi kan gøre Skoven i Skolen bedre og mere brugbar.

Klik her for at gå til spørgeskemaet

Vær med i fokusgruppe

Vi søger også deltagere til en fokusgruppe, hvor vi kan gå endnu mere i dybden med, hvordan vi med Skoven i Skolen kan hjælpe flere lærere og pædagoger med at flytte dele af undervisningen ud.

Hvis du vil være med, vil vi bede dig udfylde dette ultrakorte spørgeskema (2 min)

På baggrund af dette spørgeskema udvælges en god, bred fokusgruppe, som inviteres til et virtuelt fokusgruppeinterview, der tager cirka 2 timer.

Tak

Vi håber, I vil hjælpe. Det vil også være en stor hjælp, hvis I vil dele dette med andre lærere, pædagoger, lærerstuderende og undervisere.

TAK! TAK! TAK!

Sidste nyt