4. marts 2023

Undskyld vi roder!

Vi arbejder stadig på sitet.
Bliv Skjoldunge - Vandløbets liv og kræfter. Foto: INSP Media.

Lister ud på nettet

For at sikre, at hjemmesiden fungerer til lanceringswebinaret den 15. marts klokken 15, lister vi den allerede nu på internettet, for at se om systemet kan svømme.

Vi arbejder stadig

Fra den 6. marts til den 15. marts arbejder vi som små heste for at få det hele klar. Det har været en vild proces. Der er stadig masser at taste og teste. Og der er stadig lang vej igen. Der vil være områder, som vi nok ikke når at fylde indhold i før lancering. Men det kommer lige så stille.

Bær gerne over

Vi håber at du vil bære over med at det roder lidt hist og pist. Og at du vil hjælpe os med at melde fejl og mangler ind, hvis du ser dem. Skriv til skoven-i-skolen@nst.dk.

Tusind tak!

Vi glæder os til at få den nye hjemmeside i luften - og håber, den kan blive til gavn og glæde for alle.

Hvad er Skoven i Skolen
Inspiration til udeskole i natur og kultur

Skoven i Skolen er et undervisningsprojekt, som giver lærere og elever mulighed for at flytte dele af undervisningen ud i naturen og kulturen.

På Skoven i Skolens hjemmeside kan du finde ideer og materialer til ude-undervisning i alle fag, alle klassetrin, alle natur- og kulturtyper året rundt. Materialerne er udviklet i samarbejde med udeskolelærere, naturvejledere, undervisere på læreruddannelserne og andre gode folk – og passer til Undervisningsministeriets mål for skolens fag.

Viden om udeskole
Find letlæst forskning

På hjemmesiden finder du også forskningsbaseret viden om, hvad udeskole er, hvordan du arbejder med udeskole – og hvorfor udeskole er vigtigt i vores tid.

Sidste nyt

Viser  ud af