Barn leger med gevir.

Danmarks Jægerforbund

Danmarks Jægerforbund er en grøn interesseorganisation, der varetager 90.000 medlemmers jagtfaglige interesser. Som organisation arbejder Danmarks Jægerforbund for mest mulig jagt og natur i Danmark, samt for udbredelse af kendskabet til og forståelse for jagt og vildt i Danmark.

Danmarks Jægerforbund er den ene hovedaktør i formidlingsprojektet Bliv NaturligVis der, i samarbejde med Danmarks Sportsfiskerforbund, har et landsdækkende netværk af frivillige jægere og lystfiskere, der formidler natur, jagt og fiskeri til børn og unge. Bliv NaturligVis har desuden udviklet en række undervisningsmaterialer til dagtilbud og skole, der frit kan benyttes. Du kan finde Bliv Naturligvis via linket til højre.

Skjul
Molsvej 34, 8410 Rønde